هولدر های بلند مدت بیت کوین در حال فروش دارایی های خود هستند!
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
هولدر های بلند مدت بیت کوین در حال فروش دارایی های خود هستند!
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:59 | بازدید : 34 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

هولدر های بلند مدت بیت کوین در حال فروش دارایی های خود هستند!

 

Screenshot 2020 12 09 184851 - هولدر های بلند مدت بیت کوین در حال فروش دارایی های خود هستند!

معیار ها نشان می دهد که بیت کوین هایی که برای مدت زمان طولانی جابه جا نشده اند، در حال جا به جایی می باشند و دارندگان آن ها در حال سود بردن از قیمت فعلی بیت کوین می باشند. 

نام این معیار Bitcoin Coin Days Destroyed نام دارد و نشان می دهد که چه مقدار از بیت کوین هایی که برای مدت طولانی جا به جا نشده اند، در حال فروخته شدن هستند. هر چقدر که تعداد و مدت زمان نگه داری بیت کوین در یک آدرس، بالاتر باشد و به آن میزان بیت کوین به فروش رسیده باشد، این معیار بالاتر می رود. اخیرا این معیار به میزان قابل توجهی بالا رفته است. 

glassnode studio bitcoin coin days destroyed cdd 7 d moving average 300x169 - هولدر های بلند مدت بیت کوین در حال فروش دارایی های خود هستند!

در تاریخ 26 سپتامبر(5 مهر)، که قیمت بیت کوین 10754 دلار بود، عدد به ثبت رسیده در این معیار 8 میلیون بوده است. یک ماه بعد و در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان)، قیمت بیت کوین به 13072 دلار و میزان این معیار به 18 میلیون رسیده است.

در تاریخ 26 نوامبر(6 آذر) و تنها چند روز قبل از به ثبت رسیدن سقف قیمتی تاریخی، قیمت بیت کوین 17106 دلار بود و عدد به ثبت رسیده در این معیار به 21 میلیون رسیده است. 

این به معنی رشد 162 درصدی در این معیار و همزمان با سه ماهه ی منتهی به ثبت رسیدن سقف قیمتی تاریخی بیت کوین می باشد. 

این پدیده می تواند بیانگر دلیل  کاهش قیمت بیت کوین و ناتوانی این ارز در شکستن سطح 20000 دلاری باشد. تعجبی ندارد که ذخایر بلند مدت بیت کوین تنها چند هفته بعد از به ثبت رسیدن سقف قیمتی تاریخی به فروش برسد. 

Igor Runets، مدیر عامل BitRiver در این خصوص گفت: ” من این را دلیلی برای نگرانی سرمایه گذاران و گاو های بیت کوین نمیدانم. بعد از رسیدن مجدد قیمت به سقف تاریخی خود بعد از سه سال، این امر بسیار طبیعی است که هولدر های بیت کوین به فکر سرمایه گذاری مجدد و یا فروش بیت کوین هایشان باشند.”

همچنین در بخش خبری وبسایت Glassnode آمده است: ” بسیاری از هولدر های طولانی مدت بیت کوین با سود قابل توجهی رو به رو شده اند. رنج شدن و یا کاهش قیمت می تواند ناشی از فروش این افراد در بازار باشد.”

اگر چه این مورد می تواند برای برخی تحلیلگران عامل نگرانی باشد اما در مقایسه با ماه ژانویه سال 2018 (دی 97)، عدد به ثبت رسیده در این معیار بسیار پایین تر است. 

تحلیلگر پایگاه Quantum Economics، در این خصوص گفت: ” در آن زمان این معیار به 85 میلیون نیز رسید. از دیدگاه ما، این یک نشانه ی مثبت است و بیانگر اعتماد بیشتر به بیت کوین در بلند مدت می باشد.”

اما در هفته ای که گذشت، عدد به ثبت رسیده در این معیار از 19 میلیون به 12 میلیون کاهش یافت. شاید دلیل این امر این باشد که باقی هولدر های بیت کوین در انتظار قیمت های بالاتر برای فروش هستند. 

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

منبع: Decrypt



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 117
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 118
:: بازدید ماه : 316
:: بازدید سال : 472
:: بازدید کلی : 2160